Διατροφή Εγκυμοσύνη / Γέννα

Εγκυμοσύνη: 5 συμβουλές για το τραπέζι της Κυριακής του Πάσχα

Το να είσαι έγκυος κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα, ίσως είναι δύσκολο με τόσους πειρασμούς στο Κυριακάτικο τραπέζι. Ειδικά μόλις μπεις στο τρίτο τρίμηνο θα δεις τη ζυγαριά να ανεβαίνει, αφού μπορεί να πάρεις έως και 200 θερμίδες παραπάνω την ημέρα. Οκ!! Αν ο/η γιατρός σου δεν έχει πρόβλημα τότε μη το σκέφτεσαι!!! 

*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ

Τι να προσέξεις στο μεγάλο τραπέζι της Κυριακής του Πάσχα:

Φάε λίγο απ όλα

Αν κάτι το «λιγουρεύεσαι» καλύτερο είναι να το φας από το να το στερηθείς. Αν προσέξεις την ποσότητα θα είσαι εντάξει.

Απέφυγε το αλκοόλ

Από την αρχή έως και το τέλος της κύησης, το αλκοόλ απαγορεύεται.

Μην φας πολλά γλυκά

Ναι, θα είναι δύσκολο. Φρόντισε να περιοριστείς όμως καθώς όλη αυτή η επεξεργασμένη ζάχαρη και τα υλικά ζωικής προέλευσης μόνο καλό δεν κάνουν.

Τα φαγητά που περισσεύουν

 Αν μαζευτείτε σπίτι σας, τότε να προσέξεις τα φαγητά που θα περισσέψουν. Όλοι ξέρουμε πως πάει το τσιμπολόγημα φαγητών σε τάπερ στις γιορτές.

Μείνει μακριά από απαγορευμένες τροφές

Απέφυγε κρεατικά με πολλά λιπαρά, μπλε τυριά και άλλα επίφοβα τρόφιμα. Συν αυτά που έχετε συζητήσει με τον γιατρό σου.

Μετάβαση στο περιεχόμενο