Διατροφή

Γκρέιπφρουτ: 7 λόγοι για να το εντάξετε στη διατροφή όλης της οικογένειας

Το γκρέιπφρουτ ανήκει στην οικογένεια των εσπεριδοειδών κι είναι ένα φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα που είναι απαραίτητα στην υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών.

Γκρέιπφρουτ – Η διατροφική του αξία 

Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε  βιταμίνη C και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Περιέχει ακόμα πληθώρα μετάλλων, βιταμίνη E που είναι προστατεύει τα κύτταρα και φολικό οξύ. Μεταξύ των μετάλλων που περιέχει το ασβέστιο και ο σίδηρος, το συστατικό που βοηθάει στη μεταφορά του οξυγόνου στο σώμα. Τέλος το γκρέιπφρουτ περιέχει επίσης κάλιο και φυτικές ίνες.

*Μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ

Επτά οφέλη του γκρέιπφρουτ που δε γνωρίζατε

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, όπως αναφέρουμε και παραπάνω, η οποία είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την προστασία από λοιμώξεις. Είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνη Α η οποία συμβάλλει στην παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων τα οποία επίσης, παίζουν ενεργό ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα του μωρού.

Συμβάλλει στην ανάπτυξη των οστών

Το γκρέιπφρουτ περιέχει λυκοπένιο  το οποίο δυναμώνει τα κόκαλα και είναι απαραίτητο στην ανάπτυξή τους.

Προστατεύει το συκώτι

Το γκρέιπφρουτ είναι αντιοξειδωτικό και καθαρίζει το συκώτι από τις τοξικές ουσίες.

Κάνει καλό στα μάτια

Ένα τέταρτο του φλιτζανιού γκρέιπφρουτ περιέχει 26,5 mg βιταμίνης A. H βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την υγεία των ματιών και γενικά την όραση.

Ενισχύει την ανάπτυξη της τρίχας

Η κατανάλωση γκρέιπφρουτ ενισχύει επίσης την ανάπτυξη της τρίχας. Επίσης, καταπολεμά  τα βακτήρια που υπάρχουν στους θύλακες των τριχών και ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής.

Κάνει καλό στο αναπνευστικό σύστημα

Η βιταμίνη C που περιέχει κάνει καλό στο αναπνευστικό σύστημα ενώ το γκρέιπφρουτ χρησιμοποιείται επίσης στην αντιμετώπιση του άσθματος, της βρογχίτιδας και άλλων παθήσεων που σχετίζονται με το αναπνευστικό. 

Αντιμετωπίζει και προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα

Το γκρέιπφρουτ  είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες οι οποίες προλαμβάνουν αλλά και αντιμετωπίζουν τη δυσκοιλιότητα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ποια φρούτα δεν πρέπει να δίνετε στα μωρά;

 

Τι είναι οι ύπνοι επαφής και ποια τα οφέλη για το μωρό;

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο