Θύμα απάτης το 18% των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές – Τι πρέπει να προσέξετε
Το ηλικιακό group με το υψηλότερο ποσοστό είναι το 18-26 Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα για τις καταναλωτικές συνήθειες, που διενήργησε η Klarna – υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης- … Συνεχίστε να διαβάζετε το Θύμα απάτης το 18% των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές – Τι πρέπει να προσέξετε.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί