Εγκυμοσύνη / Γέννα

Τι πρέπει να προσέξετε αν είστε έγκυος κατά την περίοδο του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι, η αφόρητη ζέστη δεν είναι ευχάριστη για κανέναν. Εάν μάλιστα διανύετε την ιδιαίτερη περίοδο της εγκυμοσύνης, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Ας μην είμαστε όμως απαισιόδοξοι. Μπορείτε να απολαύσετε την εγκυμοσύνη και το καλοκαίρι σας ακολουθώντας τα παρακάτω tips.

*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ

1. Αποφύγετε να βγαίνετε από το σπίτι τις ώρες που έχει πολλή ζέστη

Αυτές είναι από τις 11 το πρωί μέχρι και τις 4 το απόγευμα. Προτιμήστε να κάνετε τις δουλειές σας είτε τις πολύ πρωινές, είτε τις πιο απογευματινές ώρες και στο ενδιάμεσο να κάθεστε σε δροσερό και σκιερό μέρος για να ξεκουραστείτε.

2. Πίνετε πολύ νερό

Η επαρκής κατανάλωση νερού είναι πολύ σημαντική στην εγκυμοσύνη, ιδιαίτερα δε το καλοκαίρι που ιδρώνετε περισσότερο. Μία γενική οδηγία είναι να πίνετε τουλάχιστον οκτώ με δέκα ποτήρια νερό την ημέρα, και ακόμα περισσότερα εάν στην καθημερινότητά σας συμπεριλαμβάνεται και η σωματική άσκηση. Eπισης, μπορείτε να προσθέσετε στο νερό σας βλούδες πορτοκαλιού, λεμονιού, ή φύλλα δυόσμου και μέντας για να του δώσετε μία πιο ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα γεύση.

3. Προτιμήστε τα αέρινα, βαμβακερά και ανοιχτόχρωμα ρούχα

Τα αέρινα ρούχα δεν θα σας πιέζουν και θα σας κάνουν να νιώθετε καλύτερα ιδιαίτερα τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Προτιμήστε τα βαμβακερά από τα συνθετικά, καθώς απορροφούν καλύτερα τον ιδρώτα.

4. Κάντε συχνά ντουζ με χλιαρό νερό

Ένα ντουζ θα σας αναζωογονήσει και επιπλέον, θα σας ανακουφίσει από πόνους που μπορεί να νιώθετε στον πόνο ή τα πόδια.

5. Κρατάτε στην τσάντα σας ένα μπουκαλάκι σπρέι με νερό

Θα σας προσφέρει δροσιά όταν τα πράγματα γίνονται πιο ζόρικα.

6. Κολυμπήστε, κάνει καλό

Το κολύμπι είναι μία ιδανική άσκηση για την περίοδο της εγκυμοσύνης. Γυμνάζει το σώμα, προσφέρει χαλάρωση και ανακουφίζει από πόνους. Εφόσον έχετε την έγκριση του γιατρού σας, προτιμήστε το κολύμπι στη θάλασσα και έχοντας πάντα κάποιον μαζί σας σε περίπτωση που χρειαστείτε το οτιδήποτε.

7. Προσοχή στα διατροφή σας

Προτιμήστε ελαφριά και συχνά σνακ μέσα στη μέρα σας. Επίσης, σημαντικό είναι να εντάξετε στο καθημερινό διαιτολόγιό σας λαχανικά και φρούτα. Τουλάχιστον όσον αφορά τα φρούτα, το καλοκαίρι οι επιλογές σας είναι πολλές.

8. Φορέστε άνετα παπούτσια

Το καλοκαίρι τα πόδια και γενικά τα άκρα πρήζονται ακόμα περισσότερο λόγω της ζέστης. Προτιμήστε τα άνετα παπούτσια, φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό και αποφύγετε τροφές πλούσιες σε νάτριο όπως είναι το αλάτι και τα διάφορα αναψυκτικά.

9. Μην ξεχνάτε το αντηλιακό σας

Το δέρμα της εγκύου παρουσιάζει αυξημένη ευαισθησία στο έγκαυμα. Επιπλέον, οι πανάδες και η μελανά γραμμή στην κοιλιά μπορεί να γίνουν ακόμα πιο έντονες, ενώ όπως είχε αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο και ο συνεργάτης του Mothersblog.gr και γυναικολόγος, Μενέλαος Λιγνός, φαίνεται πως η υπερβολική έκθεση στον ήλιο προκαλεί αλλοίωση του φολικού οξέως που είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη του μωρού. Συνεπώς είναι απαραίτητο να προστατευτείτε όσο το δυνατον περισσότερο από τον ήλιο, βάζοντας πάντα αντηλιακό όταν βγαίνετε εκτός σπιτιού και ιδανικά ένα αντηλιακό που να ενδείκνυται για την κατάστασή σας.

10. Φοράτε πάντα καπέλο

Όχι μόνο στην θάλασσα, αλλά και σε κάθε έξοδό σας από το σπίτι. Ακόμα καλύτερα δε είναι να επιλέξετε ένα καπέλο με μεγάλο γείσο.

ΔΟΥΒΡΗΣ Ηλεκτρικές Συσκευές Α.Ε.

Διαβάστε επίσης

Τα 8 καλύτερα φαγητά για τη ναυτία και τις καούρες της εγκυμοσύνης

Πώς βιώνει ένα ζευγάρι την πρώτη εγκυμοσύνη μέσα από 10 χιουμοριστικά σκίτσα

Η εγκυμοσύνη κάνει τη γυναίκα άλλον άνθρωπο! Αλλαγές στο σώμα και στο μυαλό!

Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στο έμβρυο το στρες στην εγκυμοσύνη;

Νέα έρευνα: Πιο υπερκινητικά και επιθετικά τα αγόρια των μαμάδων που υπέφεραν στην εγκυμοσύνη από κατάθλιψη

Τι ακριβώς νιώθει το μώρο μέσα στην κοιλιά σας;

Μετάβαση στο περιεχόμενο