Η καλή είδηση της ημέρας μας έρχεται από το χώρο της εκπαίδευσης καθώς περσινό eTwinning έργο «eTreeHuggers: 1,2, Tree… Hug the Trees with me» που υλοποιήθηκε την περσινή σχολική χρονιά σε συνεργασία με άλλα 20 σχολεία (σε Ελλάδα, Τσεχία, Βουλγαρία και Σλοβακία) κέρδισε το 1ο Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning 2021 στην ηλικιακή κατηγορία έως 6 ετών, αναδεικνύοντας τα συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία ως τα κορυφαία σχολεία της Ευρώπης!
*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ
Ένα project που φέρνει τους μαθητές κοντά με την Φύση
TreeHugger σημαίνει αγαπώ και αγκαλιάζω – προστατεύω τα δέντρα! Η δράση είναι εμπνευσμένη από το παγκόσμιο κίνημα των TreeHuggers, το οποίο δημιουργήθηκε όταν το 1730 Ινδουιστές, 294 άντρες και 69 γυναίκες, έχασαν τη ζωή τους προσπαθώντας να προστατεύσουν τα δέντρα στο χωριό τους από το να μετατραπούν σε πρώτη ύλη για την οικοδόμηση ενός παλατιού, πράξη η οποία τελικά οδήγησε σε ένα βασιλικό διάταγμα που απαγόρευε την κοπή των δέντρων σε οποιοδήποτε χωριό των Bishnois.
Μέσα από την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα τα συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία, ένωσαν τις δυνάμεις τους, συνεργάστηκαν και κατάφεραν ακόμα και εν μέσω πανδημίας και καραντίνας να επιδείξουν ένα σημαντικό εκπαιδευτικό έργο που η αξία του αναγνωρίστηκε με την κατάκτηση της πρώτης θέσης σε όλη την Ευρώπη.
Στόχοι του προγράμματος ήταν τα παιδιά να γνωρίσουν την φυσική και πολιτισμική αξία των αιωνόβιων δέντρων, να μάθουν πώς να συμβιώνουν αρμονικά με τη φύση, να ανακαλύψουν την τοπική χλωρίδα και τρόπους προστασίας του περιβάλλοντος και να συνδυάσουν την περιβαλλοντική εκπαίδευση με το STEM και τις Νέες Τεχνολογίες.
Τα παιδιά φύτεψαν δέντρα, έμαθαν για τις ανάγκες και τη σπουδαιότητά τους στο φυσικό και ανθρώπινο περιβάλλον, τους έδωσαν φωνή, γνώρισαν την αξία των κινημάτων ως μέσα ενεργοποίησης των πολιτών και αποτροπής της καταστροφής του περιβάλλοντος. Ενίσχυσαν τις προσπάθειες ανάδειξης των δέντρων της περιοχής τους ως στοιχεία φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς.
Ακόμη και κατά την περίοδο της υποχρεωτικής αναστολής της λειτουργίας των σχολείων λόγω του COVID19 αξιοποιώντας τα εργαλεία web2.0 (twinspace, τηλεδιασκέψεις, πολυμεσικές εικόνες, χρήση κοινόχρηστων εικονικών τοίχων) τα παιδιά συνέχισαν να μοιράζονται τις περιβαλλοντικές τους ανησυχίες συμμετέχοντας διαδικτυακά σε δράσεις αφύπνισης της περιβαλλοντικής συνείδησης
Η παιδαγωγική καινοτομία συναντά την εκπαιδευτική ρομποτική
Το έργο και όλα όσα υλοποίησαν την περσινή χρονιά ήταν εκπληκτικά και πραγματικά Νηπιαγωγοί και λιλιπούτειοι μαθητές δημόσιων Νηπιαγωγείων απέδειξαν ότι τα σχολεία τους παράγουν εκπαιδευτικό έργο υψηλής αισθητικής και σπουδαίας αξίας. Κατάφεραν να ενισχύσουν το οικολογικό αποτύπωμα των σχολείων τους κάνοντας τους μαθητές ενεργά μέλη της κοινότητας και ενισχύοντας την περιβαλλοντικής τους συνείδηση.
Ένα μεγάλο μπράβο στους εκπαιδευτικούς του 14ου Νηπιαγωγείου Χανίων Δέσποινα Παρταλά, Ζάγκαλη Αλεξάνδρα, Τζεγιαννάκη Θεανώ και Μπατζακίδου Ιφιγένεια, καθώς στις υπόλοιπες συμμετέχουσες από όλη την Ελλάδα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα:
-
Μαρίνα Ζαχαρία – Νηπιαγωγείο Όσσας (Ιδρύτρια του έργου),
-
Αγορίτσα Τζήμα και Γιάγκογλου Δήμητρα – 12ο Ν/Γ. Βέροιας,
-
Αριάδνη Ευαγγελοπούλου, Ελένη Παπαδοπούλου – 29ο Ν/Γ Σερρών,
-
Καλλιόπη Παπουτσάκη – Καλαιτζάκη Αικατερίνη – Ανδρομάχη Τσιαντά, Ν/Γ Κεντριού Κρήτης,
-
Μαρία Ιωαννίδου – 8ο Ν/Γ Κιλκίς,
-
Ελένη Χατζηστεφάνου – 8ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας, ,
-
Κικιλία Τσουκαλά – 20ο Ν/Γ Καρδίτσας,
-
Κική Μιχαλάρου – 2ο Ν/Γ Μουδανιών,
-
Κατερίνα Ίλτσιου – 8ο Ν/Γ Αρτέμιδος Αττικής,
-
Αθηνά Ζησοπούλου – 4ο Ν/Γ Πυλαίας,
-
Μαργαρίτα Σαμουτιάν – Ν/Γ Αυλωναρίου Εύβοιας,
-
Μαρία Γιαννίκη – 2ο Νηπ. Χρυσούπολης,
-
Ηρώ Παπαδοπούλου & Ελένη Γουναροπούλου – Ν/Γ Καναλίων Κέρκυρας,
-
Σπίτσα Κατερίνα – 2ο Ν/Γ Χαλκίδας.
UniPro δίπλα σου όπου κι αν είσαι!
Διαβάστε επίσης
Η Βουλή υιοθετεί τα 3 παιδιά του πυροσβέστη που έχασε τη ζωή του στον Έβρο
Άδεια τοκετού και στους μπαμπάδες προβλέπεται στο εργασιακό νομοσχέδιο!
Οικογενειακό Δίκαιο: Από κοινού η επιμέλεια των παιδιών μετά το διαζύγιο
Μοριοδοτούμενα Προγράμματα όλων των ειδικοτήτων μέσω Ασύγχρονης Διαδικτυακής Διδασκαλίας