Οι μηχανικοί της Ford δημιούργησαν ένα μικρής διάρκειας video game παρκαρίσματος για να δοκιμάσουν τα αντανακλαστικά και την εμπειρία του χρήστη.
Η Ford ανέκαθεν είχε ενεργό ρόλο στα video games, βοηθώντας ώστε να διασφαλιστεί ότι τα πραγματικά οχήματα αναπαράγονται όσο το δυνατόν πιο πιστά στις gaming κονσόλες και τις τηλεοπτικές οθόνες. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων αυτοκινήτων βιντεοπαιχνιδιών (Internet Game Cars Database), η Ford είναι ο κατασκευαστής του οποίου τα οχήματα έχουν εμφανιστεί σε video games τις περισσότερες φορές σε σχέση με άλλους κατασκευαστές.
*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —> ΕΔΩ
Τώρα, η Ford εφαρμόζει τα γνώσεις που απέκτησε από το gaming στις δικές της διαδικασίες. Τέτοιες τεχνικές βοηθούν να ξεπερνιούνται τα εμπόδια τα οποία ενδεχομένως εμφανίζονται λόγω της εξ αποστάσεως εργασίας και επιτρέπουν την αποτελεσματική συνεργασία, ανεξάρτητα από τη φυσική απόσταση.
Οι μηχανικοί δημιουργούν προσομοιώσεις που τους επιτρέπουν να δοκιμάζουν την απήχηση που έχουν στους πελάτες οι νέες τεχνολογίες, ενώ οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν animations για τη δημιουργία εικονικών πρωτοτύπων. Η Ford σχεδίασε ακόμα και ένα όχημα σε συνεργασία με την gaming κοινότητα.
Η Ford δοκιμάζει τώρα τα χαρακτηριστικά με τους πελάτες μέσω εικονικών συνεδριών (virtual clinics). Στην πρώτη συνεδρία, οι μηχανικοί της Ford θέλησαν να διαπιστώσουν εάν οι συμμετέχοντες προτιμούν να πιέζουν παρατεταμένα το μπουτόν του αυτοματοποιημένου συστήματος παρκαρίσματος ή απλά να το πατάνε μία φορά – και έτσι δημιούργησαν ένα μικρής διάρκειας διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι στο οποίο οι συμμετέχοντες εκτέλεσαν αρκετούς ελιγμούς στάθμευσης. Από όλους τους συμμετέχοντες, το 88% προτίμησε το απλό πάτημα του μπουτόν, κάτι το οποίο ενδεχομένως να μπορούσε να οδηγήσει σε αλλαγή της λειτουργικότητας του συστήματος Active Park Assist.
Στο Design Studio, οι σχεδιαστές της Ford χρησιμοποιούν gaming μηχανές για τη δημιουργία animations που οπτικοποιούν την εμφάνιση και λειτουργία των μελλοντικών οχημάτων σε πραγματικά περιβάλλοντα. To βασικό πλεονέκτημα είναι η αλληλεπίδρας: δημιουργία νέων δυνατοτήτων, η εφαρμογή ανατροφοδότησης από τους πελάτες και η εκμάθηση της αλληλεπίδρασης των μελλοντικών οχημάτων με την καθημερινή μας ζωή. Κάτι που μέχρι πρότινος γινόταν με πρωτότυπα, τώρα επιτυγχάνεται μέσα από ένα κόσμο που μοιάζει με παιχνίδι.
Στο πλαίσιο αυτό, η Ford έχει εγκαταστήσει τεράστιες οθόνες LED στα στούντιο σχεδίασης της εταιρείας στο Dunton (Μ. Βρετανία) και στην Κολωνία (Γερμανία). Με ύψος 2 μέτρα και πλάτος 5 μέτρα, οι τεράστιες οθόνες (Powerwalls) απεικονίζουν σχέδια του οχήματος σε κλίματα 1:1. Οι ομάδες σχεδίασης μπορούν έτσι να αναλύουν γραμμές, σχήματα, σκιές και αντανακλάσεις σε συνεργασία, όπως μία ομάδα esports συνεργάζεται σε ένα παιχνίδι, δουλεύοντας για ένα κοινό σκοπό.
Ακολουθώντας μία νέα προσέγγιση στη σχεδίαση και προβλέποντας μελλοντικές τάσεις, η Ford δημιούργησε ένα εικονικό gaming αγωνιστικό αυτοκίνητο σε συνεργασία με gamers. Σχεδόν 250.000 οπαδοί των esports συμμετείχαν σε μία online ψηφοφορία για να συνεισφέρουν στην τελική εμφάνιση του εξτρίμ Team Fordzilla P1, που ήταν μεταξύ των εκθεμάτων της IAA Mobility στο Μόναχο, Γερμανία, 6-12 Σεπτεμβρίου.
ΔΟΥΒΡΗΣ Ηλεκτρικές Συσκευές Α.Ε.
Διαβάστε επίσης
Μύθος ότι μόνο στον καύσωνα κινδυνεύουν τα παιδιά στο αυτοκίνητο!
13 πράγματα που κάθε γονιός πρέπει να έχει στο αυτοκίνητο!
Αλλάζουν τα όρια επιβατών από Δευτέρα – Τι θα ισχύει στο εξής για ΙΧ, ταξί και παιδιά
7 λάθη που κάνουμε όταν βάζουμε το παιδί στο αυτοκίνητο
Τι ισχύει με τη χρήση της μάσκας μέσα στο αυτοκίνητο – Πότε είναι υποχρεωτική