Νέα επιστημονική μελέτη επισημαίνει τον ενεργό ρόλο του μαθητή στην διαδικασία της μάθησης για την βέλτιστη σχολική και ακαδημαϊκή απόδοση. Μιας και κάθε παιδί είναι διαφορετικό, οι περισσότεροι γονείς σκέφτονται ποια είναι η καλύτερο μέθοδος μάθησης για το ίδιο.
Η συμμετοχή των μαθητών μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, συζητήσεων, ανατροφοδοτήσεων και τεχνολογιών ενισχυμένης τεχνητής νοημοσύνης είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ακαδημαϊκής επίδοσης σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαλέξεις, μαθήματα ή αναγνώσεις, σύμφωνα με έρευνα από το Human-Computer Interaction Institute του Carnegie Mellon University.
*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι αποτελεσματικές μέθοδοι ενεργητικής μάθησης δεν χρησιμοποιούν μόνο πρακτικές νοητικές προσεγγίσεις αλλά και συναισθηματικές, παρέχοντας αυξημένη συναισθηματική και κοινωνική υποστήριξη.
Η καλύτερη μέθοδος μάθησης; Η ενεργή συμμετοχή
«Θέλαμε να δούμε τι μάθαμε από τη διδασκαλία και τη μάθηση κατά τη διάρκεια των διαδοχικών lockdowns εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού και τι θα μπορούσαμε να φέρουμε μαζί μας στην σχολική αίθουσα» επισημαίνουν οι ερευνητές.
Τα ευρήματα των ερευνητών έδειξαν ότι η ενεργός μάθηση μπορεί να βάλει τους μαθητές στο επίκεντρο των μαθημάτων τους.
Οι τεχνικές ενεργητικής μάθησης ενθαρρύνουν τους μαθητές να παράγουν σκέψεις και να λαμβάνουν ανατροφοδότηση μέσω διαδραστικών ρυθμίσεων και όχι παθητικά να λαμβάνουν πληροφορίες, όπως συνηθίζεται σε διάχυτες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση, όπως διαλέξεις και αναγνώσεις.
Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Science.
ΔΟΥΒΡΗΣ Ηλεκτρικές Συσκευές Α.Ε.
Διαβάστε επίσης:
Όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Τηλεόραση και υπολογιστής: Ποιες οι επιπτώσεις που έχουν στον ψυχικό κόσμο των παιδιών
Ποιες είναι οι συνέπειες της αποχής των μαθητών από τις σχολικές τάξεις ?
Το παιδί ψευδίζει: Αιτίες και Αντιμετώπιση για τη Διαταραχή της Άρθρωσης
Θετικά και Αρνητικά της Τηλεκπαίδευσης στους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
Καθυστέρηση λόγου: Γιατί δεν μιλάει το παιδί; Πώς να κάνω το παιδί μου να μιλήσει