Το αρχικό λογότυπο είχε σχεδιαστεί αρχικά το 2005, σύμφωνα με το blog «Brand New».
Εδώ είναι το νέο λογότυπο, όπως το ανήρτησε στο twitter, ο σχεδιαστής του Facebook, Christophe Tauziet:
Παρατηρείτε κάτι διαφορετικό; Ρίξτε μια ματιά στο παλιό λογότυπο του Facebook και δείτε αν μπορείτε να εντοπίσετε την αλλαγή.
Η γραμματοσειρά του νέου λογότυπου είναι λίγο πιο ευέλικτη και πιο εύχρηστη από την προηγούμενη και τα γράμματα είναι παχύτερα και πιο τετράγωνα σε σχήμα. Η διαφορά είναι πιο εμφανής στο γράμμα «α».
Ο Josh Higgins, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Facebook, είπε στο Brand New, ότι η εταιρεία έθεσε ως στόχο να «εκσυγχρονίσει» το λογότυπο του Facebook ώστε να είναι «πιο φιλικό και προσιτό».