Σε μία προσπάθεια του να γίνει πιο “φιλικό” προς τους χρήστες του, το Facebook αλλάζει για ακόμα μία φορά τον αλγόριθμο του NewsFeed και πλέον δίνει έμφαση στις πιο “προσωπικές” αναρτήσεις.
Μετά από πολλά παράπονα χρηστών ότι δεν βλέπουν συχνά τα updates από ανθρώπους του φιλικού και οικογενειακού τους περιβάλλοντος, το Facebook αποφάσισε να αλλάξει για ακόμα μία φορά τον αλγόριθμο του NewsFeed κι έτσι πλέον θα εμφανίζονται περισσότερες αναρτήσεις από φίλους και συγγενείς και όχι τόσες αναρτήσεις από σελίδες που έχουμε κάνει “Like” όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι ο μεγαλύτερος “φόβος” του Facebook είναι οι χρήστες του να αρχίσουν να φεύγουν και να βρίσκουν κάποιο άλλο κοινωνικό δίκτυο μέσα από το οποίο θα μπορούν να μοιράζονται προσωπικές στιγμές.
Έτσι πλέον η παρουσία των ειδήσεων από τους Publishers καθώς και οι αναμεταδόσεις των χρηστών στο NewsFeed του χρήστη, θα περιοριστούν (χωρίς όμως να εξαφανιστούν) με σκοπό να βοηθήσει με αυτό τον τρόπο τις “πρωτότυπες” αναρτήσεις των χρηστών του.