Σχέσεις

Επιλέγουμε συντρόφους και φίλους με κριτήριο την κοινή μυρωδιά;

Πρέπει να μυρίζουμε το ίδιο με τον φίλο ή σύντροφό μας;

Πόσο εμπιστεύεσαι την όσφρησή σου και τις αισθήσεις που σου ξυπνά; Ακόμα κι αν δεν το έχεις προσέξει, οι περισσότερες αναμνήσεις συνδέονται κυρίως με τις μυρωδιές και αυτός είναι ο λόγος που κάποιες μας αρέσουν και κάποιες μας απωθούν.

Μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο  facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ

Όταν μιλάμε για ανθρώπους, εκεί τα πράγματα είναι πιο εύκολα γιατί η μυρωδιά του άλλου είναι εκείνη που μας έλκει (ή και όχι) και ξέρουμε ότι παίζει ρόλο στην έλξη. Δεν είναι όμως τόσο απλό. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που αφορούσε τη μυρωδιά και τη φιλία, κατέληξαν στο ότι τα ζευγάρια φίλων που είπαν ότι κλίκαραν από την πρώτη στιγμή, οι μυρωδιές τους ήταν κοινές. Μπορεί τα κοινά ενδιαφέροντα να σε φέρνουν ουσιαστικά κοντά, αλλά η μυρωδιά παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο.

Αν μιλάμε για τον έρωτα, η επιλογή γίνεται με βάση τη συντροφικότητα και την αναπαραγωγή. Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση της φιλίας; Κι εδώ υπάρχει μία γονιδιακή συσχέτιση, κι ας μην οδηγεί στην αναπαραγωγή. Η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους μάλλον δείχνει ότι η κοινή μυρωδιά μοιράζεται κοινό πολιτισμικό υπόβαθρο ή τρόπο ζωής.

Η κοινή μυρωδιά εξασφαλίζει μακροχρόνιες σχέσεις;

Η απάντηση είναι μάλλον προφανής. Αν και παίζει σημαντικό ρόλο στο πρώτο κλικ και σε μία αρχή, δεν είναι σίγουρα ο μόνος παράγοντας για την επιτυχίας μίας σχέσης. Όσο περνά ο καιρός, η μυρωδιά του άλλου είναι σαν το άρωμα. Εξασθενεί. Αν δεν υπάρχει υγιής επικοινωνία, σεβασμός και όλες αυτές οι σημαντικές αξίες σε μία φιλική ή ερωτική σχέση, δεν πρόκειται να υπάρξει διάρκεια. «Ξέρουμε όμως ότι αν η μυρωδιά του άλλου μας είναι δυσάρεστη, είναι σημαντικός λόγος χωρισμού ή να μην μπούμε ποτέ στη διαδικασία να έρθουμε πιο κοντά», εξηγεί ο επικεφαλής της έρευνας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 ψυχολογικά tricks που βοηθούν μια σχέση να εξελιχθεί!

 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της συναισθηματικής πείνας και της πραγματικής αγάπης

 

 

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο