Οι animators Dan Povenmire και Jeff “Swampy” Marsh, που έχουν βραβευθεί με Emmy, έδωσαν μερικές πληροφορίες εκ των έσω σχετικά με τον τρόπο που σχεδιάζονται οι χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων. Όπως σχολιάζουν, σε ένα βίντεο του BBC News, ο σχεδιασμός ενός χαρακτήρα συνήθως ξεκινά από τα μάτια, αφού εκεί είναι πρέπει να εστιάσει η προσοχή αλλά τα χέρια είναι συνήθως το πιο δύσκολο κομμάτι.
Γιατί, όμως, τις περισσότερες φορές οι πρωταγωνιστές των κινουμένων σχεδίων έχουν συνολικά μόνο τέσσερα δάχτυλα αντί για πέντε όπως θα έπρεπε; Η απάντηση στο ερώτημα είναι τελικά πολύ απλή και οι λόγοι κυρίως πρακτικοί. «Οι περισσότεροι animators καταλήγουν στα τρία δάχτυλα και έναν αντίχειρα… απλώς και μόνο για λόγους οικονομίας. Όταν καλείσαι να βγάλεις 24 σχέδια για κάθε δευτερόλεπτο, το να “κόψεις” ένα δάχτυλο κάνει τεράστια διαφορά», εξηγεί ο Marsh.