Κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει επιτέλους με τα πρότυπα της γυναικείας ομορφιάς: δεν χρειάζεται να είσαι…κούκλα για να αρέσεις. Η Barbie, αυτή η πλαστική ξανθιά καλλονή που έχει μεγαλώσει αλλά και καταδυναστεύσει γενιές και γενιές με την αψεγάδιαστη ομορφιά της, ίσως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσει κάποια βασικά πράγματα. Της δόθηκε άλλωστε, μία πολύ καλή αφορμή.
O καλλιτέχνης με έδρα το Μιλάνο που υπογράφει ως Dot Pigeon δημιούργησε μια όχι τόσο αψεγάδιαστη εικόνα της διάσημης κούκλας. «Αρκετά με την ψεύτικη τελειότητα. Το αληθινό είναι και το πιο όμορφο», τονίζει. Η Barbie, το παιχνίδι σύμβολο της ιδανικής ομορφιάς, στην εκδοχή του Pigeon έχει τα γνωστά ξανθά μαλλιά, πιασμένα αλογοουρά, φοράει μαγιό, αλλά υπάρχει μία λεπτομέρεια στους μηρούς και τους γλουτούς: έχει κυτταρίτιδα κι αυτό την κάνει πιο ανθρώπινη, πιο κανονική, με ατέλειες.
H Mattel, η εταιρεία της πιο διάσημης κούκλας στον κόσμο κάνει μεγάλα βήματα για να ξεφύγει από τη στερεότυπη φιγούρα μιας λεπτής γυναίκας, ξανθιάς και με «μέση σφήκας». Κυκλοφορούν πλέον Barbie διαφορετικών εθνικοτήτων και «κυβικών» (κοντή, ψηλή, λεπτή με καμπύλες).
Η Barbie με κυτταρίτιδα του Dot Pigeon προς το παρόν είναι μόνο ένα σχέδιο γραφιστικής, το οποίο όμως, όταν δημοσιεύτηκε στο προφίλ του στο Instagram έγινε viral.
Δεν είναι η πρώτη φορά που αναθεωρούνται τα πρότυπα ομορφιάς που αντιπροσωπεύει η Barbie. Η Lammily για παράδειγμα, είναι η κούκλα που δημιούργησε ο Νικολάι Λαμ το 2014 και σχεδιάστηκε με βάση τις διαστάσεις μιας «κανονικής» 19χρονης με καμπύλες και μεσαίου αναστήματος.
Στις 8 Μαρτίου 2018, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, ανακοινώθηκαν τα νέα μοντέλα της Barbie με αφορμή τα 60 χρόνια από την πώληση της πρώτης κούκλας. Πρόκειται για 17 νέα μοντέλα της Barbie που θα αποτίσουν φόρο τιμής στις γυναίκες που έχουν γράψει και συνεχίζουν να γράφουν ιστορία. Mεταξύ άλλων θα κυκλοφορήσουν οι Barbie Φρίντα Κάλο (ζωγράφος), Κάθριν Τζόνσον (επιστήμονας της Nasa), και Σάρα Γκάμα, (αρχηγός της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου Γιουβέντους και της Εθνικής Ιταλίας).