Ένα καινοτόμο smartwatch που φιλοδοξεί να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με σοβαρά προβλήματα ακοής, σχεδίασαν 15 μαθητές των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-μέλη του ομίλου επιχειρηματικότητας, της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής στην Θεσσαλονίκη.
Το ονόμασαν Viband κι είναι παράλληλα το ερευνητικό και εκπαιδευτικό τους project αποτελώντας τη συμμετοχή τους στην εμπορική έκθεση- διαγωνισμό για την ανάδειξη των τριών καλύτερων «εικονικών επιχειρήσεων» που διοργανώνει το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece.
*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ
Την ιδέα είχε ένα από τα μέλη του ομίλου, ενώ η λέξη της εταιρίας αποτελεί σύνθεση του vibrating (δόνηση) και του Band (κολιέ).
«Η Viband είναι μια καινοτόμα εικονική επιχείρηση η οποία έχει στόχο, όχι μόνο να δώσει στην αγορά ένα λειτουργικό προϊόν αλλά και να ενεργοποιήσει την κοινωνική ευαισθησία για τα άτομα που μέχρι σήμερα -λόγω κάποιου προβλήματος υγείας- αδυνατούν να συμμετέχουν ισότιμα στη ζωή. Ο στόχος θα επιτευχθεί δημιουργώντας ένα gadget, το οποίο είναι μικρό σε μέγεθος, μοιάζει με έξυπνο ρολόι, φοριέται στο χέρι του πελάτη και το λουρί του είναι φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά», εξήγησε ο πρόεδρος της και μαθητής της Β’ τάξης του Γενικού Λυκείου της ΑΓΣ, Χάρης Γιαννούλας.
Το ρολόι, όπως είπε ο ίδιος, «θα διαθέτει ενσωματωμένο μικρόφωνο και ανάλογα από την ένταση των ήχων του περιβάλλοντος θα ειδοποιεί τον χρήστη με δόνηση. Θα φροντίσουμε να μην δονείται σε ήχους με χαμηλή ένταση, όπως με την τηλεόραση, αλλά η δόνηση θα είναι πιο ισχυρή όταν και οι ήχοι είναι πιο δυνατοί. Για παράδειγμα, όταν ο χρήστης επιχειρεί να διασχίσει έναν δρόμο και ένα φορτηγό κορνάρει, τότε το ρολόι θα δονείται δυνατά για να τον ειδοποιήσει».
«Χαίρομαι που το σχολείο μας βρίσκεται για μία ακόμη φορά στην πρωτοπορία και πρωταγωνιστεί με μία τόσο καινοτόμα και ελπιδοφόρα ιδέα» ανέφερε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εικονικής επιχείρησης (μαθητής της Β’ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου), Γιώργος Μετλάρης ενώ η συμμαθήτριά του Γαλήνη Μουστάκα είπε ότι «η δουλειά έγινε εν μέσω πανδημίας και με τη χρήση τηλεδιασκέψεων. Αισιοδοξούμε ότι στον διαγωνισμό θα πάμε εξαιρετικά καλά».
«Η ομάδα των 15 μαθητών πήρε από την αρχή πολύ σοβαρά το πρότζεκτ. Όλοι τους δούλεψαν σκληρά και μεθοδικά για να στήσουν από το μηδέν την εικονική επιχείρηση και να σχεδιάσουν το ρολόι», είπε η υπεύθυνη και συντονίστρια του ομίλου επιχειρηματικότητας της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και μαθηματικός με ειδίκευση στη διοίκηση επιχειρήσεων, Γιώτα Χατζοπούλου. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές, εκτός των άλλων, «μαθαίνουν πώς λειτουργεί μία κανονική επιχείρηση και διαπιστώνουν αν θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον κόσμο των επιχειρήσεων στο μέλλον.
Ακόμη, αξιοποιούν τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητά τους και εκτιμούν την αξία της συνεργασίας για τον κοινό σκοπό της επιτυχίας της επιχείρησης. Ενισχύεται η συνέπειά τους, διότι καλούνται να φέρουν σε πέρας τις αρμοδιότητές τους σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και αποκτούν περισσότερη αυτοπεποίθηση και άνεση στην έκφραση των ιδεών τους, αφού καλούνται να τις μοιραστούν με την ομάδα».
Το project Mαθητική Εικονική Επιχείρηση του μη-κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού Junior Achievement Greece, απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες από 15 έως και 18 ετών (Γ’ Γυμνασίου έως και Γ’ Λυκείου) και προσφέρεται δωρεάν σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της Ελλάδας. Κάθε χρόνο, η Μαθητική Εικονική Επιχείρηση που κατακτά το Πρώτο Πανελλαδικό Βραβείο, εκπροσωπεί την Ελλάδα στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό του Junior Achievement Europe στον οποίο συμμετέχουν 40 μαθητικές «επιχειρήσεις» από όλη την Ευρώπη.
UniPro δίπλα σου όπου κι αν είσαι!
Διαβάστε επίσης
Lockdown: Δύο ζώνες μέτρων στη χώρα – Πως θα λειτουργήσουν η αγορά και τα σχολεία
Υπουργείο Παιδείας: Πώς θα δοθούν οι βαθμοί Α τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια
Οι ανακοινώσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση από το Υπουργείο Παιδείας – Τι αλλάζει στα ΑΕΙ
Ελληνόπουλα κατέκτησαν το χρυσό βραβείο στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής στη Νότια Κορέα!
Μοριοδοτούμενα Προγράμματα όλων των ειδικοτήτων μέσω Ασύγχρονης Διαδικτυακής Διδασκαλίας