Ζώα

Νέα μελέτη: Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων είναι αποδεδειγμένα πιο ευτυχισμένοι

Δεν είναι μυστικό ότι οι άνθρωποι λατρεύουν τα κατοικίδια αλλά είναι πράγματι οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων πιο ευτυχισμένοι από το μέσο άνθρωπο; Σύμφωνα με μία νέα μελέτη, η απάντηση είναι ναι.

Σε μία παγκόσμια ανάλυση που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων παγκοσμίως είναι σημαντικά πιο ευτυχισμένοι σε σχέση με τους ανθρώπους που δεν διαθέτουν κατοικίδια. Στην πραγματικότητα, η ιδιοκτησία κατοικίδιων αυξάνει τη συνολική ευτυχία για περισσότερο από 22% παγκοσμίως.

*Mη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο  facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ

Μία ομάδα από την εταιρεία ασφάλειας κατοικίδιων Petplan χρησιμοποίησε το εργαλείο αναγνώρισης προσώπου για να εξετάσεις πάνω από 250.000 selfies ιδιοκτητών ζώων στο instagram και στις Goggle Images κατά τη διάρκεια της μελέτης. Αυτό τους επέτρεψε να μετρήσουν πόσο πιο χαρούμενους κάνει τους ανθρώπους η συντροφιά του κατοικίδιου, ανεξάρτητα από τη χώρα που βρίσκονται.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές εξέτασαν φωτογραφίες από ιδιοκτήτες σκύλων, γατών και κουνελιών σε κάθε χώρα του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης). Οι ερευνητές βρήκαν κάθε φωτογραφία αναζητώντας το hashtag #selfie, καθώς και ετικέτες που σχετίζονται με κατοικίδια, όπως #rabbitowner και #dogowner. Στη συνέχεια, το εργαλείο Face API του Microsoft Azure εντόπισε επίπεδα συναισθημάτων σε καθαρές φωτογραφίες με πρόσωπα — βαθμολογώντας κάθε συναίσθημα σε κλίμακα από 0 έως 100.

Από αυτή τη γιγάντια δεξαμενή, το πρόγραμμα εξέτασε 9.000 εικόνες, δημιουργώντας βαθμολογίες για ανιχνεύσιμα συναισθήματα που κυμαίνονται από ευτυχία μέχρι φόβο και αηδία. Σε σύγκριση με τη μέση βαθμολογία ευτυχίας 36,8%, η μελέτη διαπιστώνει ότι η μέση βαθμολογία ευτυχίας μεταξύ των ιδιοκτητών κατοικίδιων είναι 59,3%.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Υπέροχες στιγμές με δελφίνια – Δείτε το βίντεο

 

Ξεκαρδιστικές αντιδράσεις παιδιών στο ενυδρείο – Δείτε το βίντεο

 

 

 

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο