Η Κίνα συνεχίζει να σκληραίνει τη στάση της όσον αφορά το gaming και μετά την εφαρμογή διάφορων αυστηρών ορίων στο παρελθόν, τώρα ανακοίνωσε πως θα εισάγει ακόμη περισσότερους κανονισμούς, αυτή τη φορά για τον έλεγχο των monetization και engagement τακτικών που χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες στα παιχνίδια τους.
Οι κανόνες αυτοί, όπως μεταφέρει το Reuters, εκδόθηκαν από την Εθνική Υπηρεσία Τύπου και Δημοσιεύσεων, και αποσκοπούν στον περιορισμό διαφόρων κοινών πρακτικών στη βιομηχανία. Τα βασικά μέτρα περιλαμβάνουν την απαγόρευση των log-in rewards που υπάρχουν σε πολλά mobile games και όχι μόνο, την απαγόρευση των μπόνους για όσους ξοδεύουν για πρώτη φορά χρήματα και την κατάργηση άλλων κινήτρων που οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες in-game αγορές. Επιπλέον, οι κανόνες απαγορεύουν την προσφορά loot boxes σε ανηλίκους και τη δημοπράτηση in-game αντικειμένων. Οι publishers υποχρεούνται επίσης να εφαρμόσουν όρια δαπανών για τους παίκτες και να έχουν servers εντός της Κίνας για τα κινεζικά παιχνίδια.
Μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook: juniorsclub.gr —> ΕΔΩ
Στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής για τον περιορισμό του εθισμού στα παιχνίδια και την άσκηση περισσότερου ελέγχου στη βιομηχανία, οι εν λόγω κανονισμοί επιβάλλουν επίσης στα παιχνίδια με loot boxes να επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράζουν απευθείας τα συγκεκριμένα αντικείμενα που θέλουν. Μάλιστα, σε περίπτωση τερματισμού της λειτουργίας του παιχνιδιού, τα in-game νομίσματα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί πρέπει να επιστρέφονται στους παίκτες στην αρχική τιμή αγοράς τους.
Προφανώς, η ανακοίνωση αυτών των κανονισμών επηρέασε σημαντικά την εγχώρια αγορά, με τις μετοχές μεγάλων εταιριών της Κίνας, όπως η Tencent και η NetEase να σημειώνουν σημαντική πτώση.
Το ολοκαίνουργιο παιχνίδι του Dragon Ball Z επιτέλους αποκαλύπτεται! – Δείτε βίντεο