Απόψεις Προτεινόμενο

Νηπιαγωγός Αριάδνη Ευαγγελοπούλου: Συνδυαστική μάθηση (σύγχρονη και ασύγχρονη)? Αφού είναι τόσο απλό (γιατί είναι) θα το δοκιμάσω!

93226047_3744249942316972_4590151503376809984_nαπό την Αριάδνη Ευαγγελοπούλου, νηπιαγωγό

Έγραψα… Έσβησα… Δεν ήμουν σίγουρη αν θέλω να το ανεβάσω! Αλλά επειδή είμαι από αυτούς που έχουν το θάρρος της γνώμης τους και την εκφράζω πάντα, το ίδιο θα κάνω και τώρα!

Δεν είμαι συνδικαλίστρια, δεν ανήκω πουθενά κομματικά και μιλάω πάντα με την ψυχή μου! Δεν ξέρω να τα πω καλά… όπως τα λένε άλλοι! Μία απλή Νηπιαγωγός τάξης είμαι από την οποία δεν έχω βγει ποτέ.

Εδώ και 1μιση μήνα οι Νηπιαγωγοί ζούμε στην αβεβαιότητα και έχει δημιουργηθεί ανάμεσά μας μία σύγκρουση Κύριος οίδε γιατί!

Δεν θα αναλωθώ σε όσα έχουμε χιλιοπεί! Θα πω ότι εγώ μέχρι τώρα επέλεξα μία απλή επαφή και επικοινωνία με τα παιδιά μέσω κάποιων απλών δράσεων, τις οποίες μαζί με μία ομάδα συναδέλφων μου δημιουργούμε και μοιραζόμαστε με άλλες 600 συναδέλφους μας και τα 5000 παιδιά τους. Με μόνο εργαλείο ένα κινητό του γονιού.

Καμιά εκτύπωση, καμιά χρήση υλικού πέρα από μαρκαδόρους και χαρτί. Ούτε καν κόλλα.

Δεν κάναμε τηλεκπαίδευση, δεν κάναμε σύγχρονη διδασκαλία, συμπορευόμενοι με την άποψη της συντριπτικής πλειοψηφίας ότι είναι ακατάλληλη για τα νήπια και περιμένοντας όπως ακούγαμε από όλους την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας.

Και έρχεται το Υπουργείο και με εντάσσει στην εκπαιδευτική διαδικασία από όπου τόσο καιρό με είχε εξορίσει και θεωρώ ότι πλέον σταματάνε οι διαμάχες! Όλοι μαζί θα κάνουμε προτάσεις να δούμε πώς θα γίνει αυτή η συνδυαστική μάθηση (σύγχρονη και ασύγχρονη ) που μου προτείνει το Υπουργείο στο οποίο ανήκω. Θα βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο και θα είμαστε και πάλι όλοι μαζί ενωμένοι. Δεν είναι υποχρεωτικό μου λέει το Υπουργείο ( Δε με ενδιαφέρει τι είπε η κυρία γενική ) επειδή για μένα ισχύουν τα γραπτά.

Σκέφτομαι λοιπόν και λέω. Αφού είναι τόσο απλό (γιατί είναι) θα το δοκιμάσω! Μία φορά την εβδομάδα ένα τέταρτο. Αν δε μου αρέσει ή αν δεν καταφέρω να κρατήσω το ενδιαφέρον της δικής μου ομάδας , θα σταματήσω. Και θα συνεχίσω αυτό που κάνω και τώρα. Αλλά αν σε μία άλλη ομάδα με μία άλλη Νηπιαγωγό, λειτουργήσει καλύτερα και θελήσει η συνάδελφος να κάνει ακόμα και κάθε μέρα εγώ θα της πω Μπράβο και θα της ζητήσω να με βοηθήσει και να με συμβουλεύσει! Μπορεί κάτι να έκανα λάθος, μπορεί να μην μπορεί η δική μου ομάδα να λειτουργήσει σε τέτοιες συνθήκες! Αλλά θα το δοκιμάσω! Δε με υποχρεώνουν να κάμω ούτε τόσες μέρες ούτε τόσες ώρες , ούτε φυσικά να βγάλω ύλη! Και αν δε θέλω δε θα κάνω καθόλου! Αλλά δεν θα είμαι εκ του προοιμίου αρνητική! Προσωπικά ξέρω ότι όλα τα παιδιά μου έχουν Internet και υπολογιστή. Αν δεν είχαν θα το αντιμετώπιζα ανάλογα !Πού είναι η ευελιξία για την οποία υπερηφανευόμαστε!

Ας κάνουμε βρε συνάδελφοι ένα βηματάκι! Γιατί όχι; Εμείς που από μας ξεκινάνε τα πάντα γιατί τώρα είμαστε τόσο ανένδοτοι;

Και αν κάποιος χρειαστεί βοήθεια αυτό δεν κάνει ο Πλανήτης μας τόσα χρόνια; Βοήθεια δεν προσφέρει σε όλα τα θέματα;

Και η αντιπρόταση ποια είναι; Πάλι εκτός; Τότε γιατί λέγατε περιμένουμε το Υπουργείο; Νάτο το Υπουργείο!

Είμαστε επίσημα στην εκπαιδευτική διαδικασία όπως εκτυλίσσεται αυτό τον καιρό! Αυτό δεν είναι σημαντικό;

Κάναμε τόσο αγώνα να ξεστομίσει η Κεραμέως ότι προσφέρουμε εκπαίδευση και όχι Αγωγή και τώρα που έγινε το κλωτσάμε;

Και ξέρετε κάτι;

Το Υπουργείο τρίβει τα χέρια του! Γιατί;

Γιατί εδώ και 2 μέρες αναλωνόμαστε στο μόνο θετικό κατά την ταπεινή μου άποψη και χάνουμε το δάσος;

Που το δάσος είναι η λαίλαπα που έρχεται με το πολυνομοσχέδιο! (Έχω 2 αναρτήσεις σχετικές στο προφίλ μου όπου καταγράφω τις απόψεις μου σχετικά αν κάποιος θέλει να δει). Εδώ πρέπει να επικεντρωθούμε και όχι στα αλληλοκαρφώματα και στις αλληλοκατηγορίες ένθεν κακείθεν!

Κινδυνεύουν θέσεις συναδέλφων μας! Κινδυνεύει το ολοήμερο! Θα έρθουν στα Νηπιαγωγεία ειδικότητες με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Αυξάνεται ο ανώτατος και κατώτατος αριθμός τμημάτων!

Αυτά είναι τώρα που πρέπει να μας βρούνε ενωμένους!

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο