Τη σχολική χρονιά που ολοκληρώθηκε, ένας μαθητής του Ενιαίου Ειδικού Γυμνασίου – Λυκείου Σύρου, ο Δημήτρης Ψαραδέλης, συμμετείχε στις πανελλαδικές εξετάσεις και κατάφερε να εισαχθεί στη σχολή Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ
Το ευχάριστο γεγονός ανακοινώθηκε την Παρασκευή από την ίδια την ιστοσελίδα του σχολείου με πολλές ευχές για καλή φοιτητική ζωή στον Δημήτρη, ο οποίος θα έχει το δικαίωμα να ζήσει ένα μεγάλο του όνειρο.
Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει σε πανελλαδικές εξετάσεις τελειόφοιτος μαθητής ειδικού σχολείου στη Σύρο.
Στην ιστοσελίδα του σχολείου γράφτηκε το παρακάτω κείμενο για το Δημήτρη το οποίο αξίζει όλοι να διαβάσουμε:
“Σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας του, ο Δημήτρης κατέβαλλε μια πραγματικά αξιέπαινη προσπάθεια μέσα σε ιδιαίτερα δυσμενείς, από πολλές απόψεις, συνθήκες. Μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων λόγω καραντίνας, ο Δημήτρης συνέχισε αδιάλειπτα τα μαθήματα εξ αποστάσεως με όλες τις δυσκολίες, πρακτικές, παιδαγωγικές και ψυχολογικές που συνεπαγόταν αυτό. Κάτι που φυσικά ίσχυε για όλα τα παιδιά, βάρυνε όμως περισσότερο τους ώμους ενός μαθητή ειδικού σχολείου.
Ο Δημήτρης δεν είχε τη δυνατότητα να υποστηριχθεί από φροντιστήρια ή ιδιωτικές δομές, όπως άλλοι συνομήλικοί του. Βασίστηκε λοιπόν αποκλειστικά στις δικές του δυνάμεις και στο δημόσιο σχολείο. Επιπρόσθετα, ενώ οι συμμαθητές του των τυπικών λυκείων όλης της χώρας επέστρεψαν στις τάξεις τους στις 18 Μαΐου 2020, οι πόρτες των ειδικών σχολείων άνοιξαν αργότερα, την 1η Ιουνίου 2020 κι έτσι, δυστυχώς, χάθηκε για το μαθητή μας πολύτιμος χρόνος δια ζώσης προετοιμασίας.
Σημειωτέον ότι ο μαθητής μας, παρότι αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες, ως υποψήφιος πανελληνίων εξετάσεων, δεν είχε την δυνατότητα να εξετασθεί προφορικά ή σε διαφορετική ύλη, όπως κανείς εύλογα θα περίμενε. Επειδή η νομοθεσία στη χώρα μας δεν έχει προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες των αποφοίτων ειδικών σχολείων, ο μαθητής μας αναγκάστηκε να εξεταστεί γραπτώς και στην ίδια ύλη με όλους τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους μαθητές, χωρίς καμία ειδική μεταχείριση.
Όλα αυτά τα εμπόδια δεν ανέστειλαν το κίνητρο του Δημήτρη, την θέληση και την επιμονή του. Ο αγώνας, η προσπάθεια και η επιτυχία του τιμούν το νησί μας και την εκπαιδευτική κοινότητα του τόπου μας. Η θέληση του να σταθεί πέρα από όλα τα εμπόδια, η υπευθυνότητα και η επιμονή του αποτελούν πρότυπο για τους συνομηλίκους του.
Ο Δημήτρης συγκαταλέγεται στους άριστους, ανεξάρτητα από τα ποσοτικά δεδομένα των επιδόσεών του. Δεν είναι μόνο ένας από τους καλύτερους μαθητές που έχουν φοιτήσει στο σχολείο μας. Είναι ένα νέο άτομο που χαρακτηρίζεται από ήθος, ευγένεια και διακριτικότητα, σεβασμό για τους άλλους, αυξημένο αίσθημα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης, αναπτυγμένη κριτική σκέψη, ωριμότητα, καλοσύνη και ευαισθησία.
Αξίζει μια ξεχωριστή αναφορά στην ομάδα των καθηγητών που στάθηκαν δίπλα στο Δημήτρη προετοιμάζοντάς τον στα μαθήματα κατεύθυνσης. Οι συνάδελφοι μας δούλεψαν ακούραστα και μεθοδικά, προσφέροντας με το μέγιστο του χρόνου και της ενέργειάς τους πολύ περισσότερο από τις τυπικές τους υποχρεώσεις. Αλλά και ολόκληρο το προσωπικό του σχολείου στήριξε ηθικά και ψυχολογικά το Δημήτρη μεταδίδοντας του πίστη στον εαυτό του και αισιοδοξία.
Είμαστε όλοι περήφανοι για το Δημήτρη και του ευχόμαστε να συνεχίσει με τον ίδιο θετικό τρόπο την πορεία του στην εκπαίδευση και στη ζωή του γενικότερα”.
Διαβάστε επίσης
Άνοιγμα σχολείων στις 14 Σεπτεμβρίου και νέα μέτρα για τον Covid-19
Βάσεις: Αλλαγές στην εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση