από τη Λογοθεραπεύτρια – Ειδική παιδαγωγό, Αντωνία Τζουανοπούλου, Εκπαιδευμένη στη χορήγηση της Αναπτυξιακής Δοκιμασίας ΠΑΪΣ – Λογοπαίγνιον Κέντρο λογοθεραπείας Ακταίο Ρίου – Πάτρα
Η Τηλεκπαίδευση και τα σύγχρονα ψηφιακά μαθήματα καλύπτουν την εκπαίδευση των μαθητών με ή χωρίς Μαθησιακές Δυσκολίες.
Το σημαντικό πλεονέκτημα των μαθημάτων μέσω ψηφιακής πλατφόρμας είναι ότι σχεδιάστηκαν έτσι ώστε οι μαθητές να μαθαίνουν μόνοι τους, χωρίς την επίβλεψη του δασκάλου.
Το καινούργιο όμως, μέσο εκπαίδευσης φέρνει άγχος προς τους γονείς και τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες.
Οι «χαμένες» σχολικές ώρες και η έλλειψη της μαθησιακής ρουτίνας φέρνει στα παιδιά του Δημοτικού σχολείου αναστάτωση και ανησυχία για τα μαθησιακά κενά και πώς αυτά θα καλυφθούν στην επόμενη σχολική χρονιά.
Τα μειονεκτήματα των μαθημάτων μέσω Τηλεκπαίδευσης δεν είναι άλλα από την απουσία της σχολικής ρουτίνας, όπως το πρωινό ξύπνημα, η διαδρομή για το σχολείο, η ώρα του μαθήματος, το παιχνίδι με τους συμμαθητές στο διάλειμμα και η καθημερινή επαφή με τον δάσκαλο. Όλα αυτά έχουν χαθεί, με αποτέλεσμα να επιφέρουν αρνητικά αποτελέσματα, τόσο στην ψυχική υγεία των παιδιών, όσο και στην συναισθηματική.
Τζουανοπούλου Αντωνία – Λογοθεραπεύτρια MSc, Επιστημονική Υπεύθυνη
Λογοπαίγνιον: Αγίας Βαρβάρας 57Α, Ακταίο Ρίο Πάτρα, Τηλ.: 2610 995852-6937178522