Διατροφή

Το τσάι ενισχύει την εγκεφαλική λειτουργία σύμφωνα νέα επιστημονική έρευνα!

Η επιστημονική έρευνα από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σιγκαπούρης, θα σε κάνει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου και να βάλεις το τσάι στο φλιτζάνι σου πιο συχνά.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το τσάι ενισχύει την εγκεφαλική λειτουργία κυρίως όσο μεγαλώνουμε. Για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα, μελέτησαν τον τρόπο ζωής, την κατάσταση υγείας και την ψυχολογική ευεξία ατόμων ηλικίας 60 ετών και άνω, ενώ παράλληλα τους υπέβαλαν σε μαγνητικές τομογραφίες και νευροψυχολογικά τεστ.

*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο  facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ

Τα ευρήματα έδειξαν ότι όσοι έπιναν πράσινο και μαύρο τσάι ή τσάι oolong τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα, για μία περίοδο 25 ετών, είχαν καλύτερα συνδεδεμένες περιοχές του εγκεφάλου. «Πάρτε για παράδειγμα την αναλογία της κίνησης στους δρόμους. Σκεφτείτε ότι οι περιοχές του εγκεφάλου είναι προορισμοί, ενώ οι συνδέσεις μεταξύ τους είναι οι δρόμοι. Όταν ένα οδικό σύστημα είναι καλύτερα οργανωμένο, η κυκλοφορία οχημάτων και επιβατών είναι πιο ομαλή και δαπανώνται λιγότεροι πόροι. Με ανάλογο τρόπο, όταν οι συνδέσεις μεταξύ των περιοχών του εγκεφάλου είναι πιο δομημένες, η επεξεργασία των πληροφοριών μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικά», σημειώνουν οι επιστήμονες.

Παράλληλα, σημειώνουν ότι προηγούμενες μελέτες τους έχουν δείξει ότι όσοι πίνουν τσάι είχαν καλύτερη γνωστική λειτουργία σε σύγκριση με όσους δεν το καταναλώνουν. Τα νέα αποτελέσματα δηλαδή, φαίνεται ότι υποστηρίζουν έμμεσα και τα προηγούμενα ευρήματά τους, δείχνοντας ότι η τακτική κατανάλωση τσαγιού έχει θετικές επιδράσεις στον εγκέφαλο.

UniPro  δίπλα σου όπου κι αν είσαι!

ceid-courses.gr

Διαβάστε επίσης

Νέα έρευνα: Η σημαντικότερη βιταμίνη που έχει ανάγκη το νευρικό σύστημα

Ποιες τροφές πρέπει να πλένετε πάντα και ποιες όχι!

Διατροφή: Η αλήθεια για τις όξινες τροφές!

UNIPRO: Γιατί είναι η πρώτη επιλογή στην Ελλάδα, για Φοιτητικές Εργασίες – Projects – Πτυχιακές – Διπλωματικές?

Μοριοδοτούμενα Προγράμματα όλων των ειδικοτήτων μέσω Ασύγχρονης Διαδικτυακής Διδασκαλίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο