Παιδικά Party Προτεινόμενο

10 κανόνες για να οργανώσεις το τέλειο παιδικό party !!!

*μη ξεχάσεις να κάνεις ένα Like στη σελίδα μας στο facebook juniorsclub.gr —>ΕΔΩ

H Ομάδα παιδικών προγραμμάτων Juniorsevents, αναλαμβάνει τη διοργάνωση παιδικών πάρτι για για όλες τις ηλικίες !!!! 

Από τον πρώτο χρόνο της ζωής του, έως και την εφηβεία ενός παιδιού, η Ομάδα εκδηλώσεων juniorsevents του www.juniorsclub.gr, αναλαμβάνει σε Ελλάδα και Κύπρο, τα πιο ευφάνταστα party και βαπτίσεις!

τηλέφωνο επικοινωνίας: 6932011395 

baby party (1-2 ετών)- junior party (3-12 ετών)- teanager party (13-18 ετών) 
Διοργάνωση βάπτισης σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο, Special events και ειδικά Σεμινάρια 

  1. Θεματικό πάρτυ: Το πάρτυ πρέπει να έχει ένα θέμα! Αυτό το εντοπίζεται σχετικά εύκολα σύμφωνα με το τι θέλει να έχει η τούρτα του παιδιού, οπότε όλα θα γίνουν σύμφωνα με το θέμα της τούρτας! Έτσι, δε θα χάσετε χρόνο  και θα πάρετε όσα χρειάζεστε σύμφωνα με το θέμα. Η διακόσμηση, το dress code των καλεσμένων (μικρών και μεγάλων), τα παιχνίδια, οι animaters, η απασχόληση, όλα στο ίδιο θέμα! *τι εννοούμε θεματικό πάρτυ; Μπορεί να είναι κάποιος αγαπημένος ήρωας του παιδιού, να είναι μια αγαπημένη απασχόληση όπως Θέατρο, κουκλοθέατρο, θεατρικό παιχνίδι, χορός, yoga, γυμναστική, beach party, να είναι δράσης όπως survivor, κρυμμένος θησαυρός, πειρατές, ινδιάνοι, Paintball, μπόουλινγκ κ.α. Μπορεί αν είναι κοριτσάκι να έχει θέμα αισθητικής – spa – κομμωτικής κ.α. 
  2. Animaters: Είναι οι επαγγελματίες της Ομάδας juniorsevents, όπου είναι απολύτως απαραίτητοι, διότι από αυτούς κρίνεται η διασκέδαση των παιδιών. Τι φοράνε θα το βρείτε, σύμφωνα με το θέμα που έχει το πάρτυ, αυτό που είναι σημαντικό, είναι το παιχνίδι, η σωστή απασχόληση, η διασκέδαση των παιδιών.
  3. Χώρος: Που θα γίνει το πάρτυ;; Αυτό είναι επίσης σημαντικό ερώτημα! Πολλές φορές οι γονείς ξοδεύουν χρήματα στη διακόσμηησ και στο μπουφέ, παραμελώντας έτσι το πιο βασικό, το χώρο. Γιατί δε μπορείς να κάνεις ένα παιχνίδι survivor σε μια αυλή με τσιμέντο ή σε ένα στενό μπαλκόνι, δε μπορείς επίσης να βάλεις σε ένα δωμάτιο παιδικό, 20 παιδιά. Σύμφωνα με το θέμα και τον animater που θα αναλάβει το παιχνίδι, θα προσδιορίσετε και θα οργανώσετε το πάρτυ!
  4. Ηλικίες: Όταν οργανώνετε ένα παιδικό πάρτυ, κοιτάξτε η πλειοψηφία των παιδιών να είναι κοντά στην ηλικία του παιδιού σας. Αυτό μπορείτε να το εξασφαλίσετε με τα παιδιά της τάξης του! Βοηθά και στην καλύτερη συνεργασία στο παιχνίδι!
  5. Ενήλικες: Φροντίστε να υπάρχει απόσταση μεταξύ παιδιών και ενηλίκων. Τα παιδιά έρχονται στο πάρτυ για να διασκεδάσουν, οπότε κάνετε χώρο για εκείνα και μην ανακατεύεστε στα πόδια τους.
  6. Η τούρτα στην αρχή! Είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, όπου αφήνουν την τούρτα για το τέλος! Η τούρτα πρέπει να σβήνετε στην αρχή όπου όλα τα παιδιά είναι καθαρά, όμορφα ντυμένα και περιποιημένα! Κυρίως δεν έχουν ιδρώσει, ξεμαλλιαστεί και λερωθεί. Οπότε σβήστε τα κεράκια με τον αγαπημένο ήρωα του παιδιού και έπειτα αφήστε το παιχνίδι να ξεκινήσει. Η τούρτα θα σερβιριστεί μετά το γεύμα.   (στην πρόσκληση θα βάζετε πάντα μισή ώρα νωρίτερα και θα ενημερώνετε τηλεφωνικώς τους γονείς ό,τι θα σβήσει το παιδί σας, τα κεράκια στην αρχή)

    7. Μενού: Το φαγητό είναι κάτι που σας απασχολεί πολύ ενώ δε θα έπρεπε. Περισσότερο δώστε έμφαση στο candy table γιατί τα παιδιά θέλουν να γευτούν γλυκίσματα και ζητήστε από την Ομάδα Juniorsevetns το σιντριβάνι σοκολάτας!!! Τρελαίνονται τα παιδιά!!!

Φυσικά φροντίστε το μενού για τους ενήλικες και στα παιδιά, θα ετοιμάσετε ένα πιάτο με λίγες και ξεκάθαρες επιλογές. Μη βάζετε πολλά πράγματα μαζί, δεν τα τρώνε τα παιδιά! Στα παιδιά δεν αρέσει να διακόπτουν το παιχνίδι και πολλές φορές προτιμούν να μη φάνε για να μη χάσουν τη συνέχεια. Διάφορα μικρά σνακ και γλυκά, τα κάνουν να επιστέφουν ευκολότερα στο πιάτο τους για να πάρουν κάτι.

     8. Μουσική: Μην κάνετε το λάθος να έχετε δυνατά τη μουσική, στο χώρο που παίζουν τα παιδιά. Μόνο, όταν έρθει η στιγμή να χορέψουν τα παιδιά, τότε χρειάζεται μουσική. Αφήστε τι αρέσει σε εσάς, επιλέξτε σύμφωνα με την ηλικία του παιδιού και όχι δυνατά!

    9.Δωράκια: Η Ομάδα Juniorsevents, χαρίζει σε όλα τα παιδιά μπαλονοκατσκεύες!!! Μπορείτε να εντάξετε μέσα στην απασχόληση τη δημιουργία κατασκευών, να φτιάξουν βραχιολάκια, κομπολόγια, κολιέ κ.α. Αλλιώς, αν θέλετε να του αγοράσετε ένα αναμνηστικό, θα βοηθούσε να είναι κάτι σχετικό με το παιχνίδι π.χ. η μπαντάνα από το παιχνίδι survivor, βάψιμο και περιποίηση άκρων, ένα καπέλο με λογότυπο π.χ.summer beach party 2022 κ.α. Μπορείτε επίσης να τους έχετε χάρτινες συσκευασίες να τις γεμίσουν με γλυκίσματα από το canddy table. Μια ακόμη επιλογή είναι να κάνετε facepainting με επαγγελματικά ειδικά χρώματα για παιδιά από την Ομάδα Juniorsevents!

 

     10. Διακόσμηση: Το αφήσαμε για το τέλος, διότι πρέπει να ξοδέψετε τα λιγότερα χρήματα. Επενδύστε στα προηγούμενα και πιστέψτε μας, ένα πλούσιο candy table με πολλά διαφορετικά γλυκίσματα και αν θέλετε να βάλετε μπαλόνια είναι η καλύτερη επιλογή! Ωστόσο, επειδή πολλές μαμάδες κυρίως θέλουν τα πάντα σεταρισμένα και διακοσμημένα, θα σας προσθέσουμε κάποιες ιδέες!!! 

11 καλύτερες ιδέες για παιδικά party! Ανάμεσα τους survivor, κρυμμένος θησαυρός, αγαπημένοι ήρωες και θεατρικές παραστάσεις!

Θεματικό πάρτυ κρυμμένου θησαυρού!

Οι αγαπημένες μασκώτ παίζουν με τα παιδιά σας! Πέππα, Μίκυ & Μίνι, Hello Kitty είναι όλοι εδώ!!! (φωτογραφίες)

Μετάβαση στο περιεχόμενο